SPØRGSMÅL OG SVAR

Vi har samlet de fleste spørgsmål til vores forskellige tjenester, så du helt enkelt også kan få svar på dem.
- Check SPØRGSMÅL & SVAR

OPSÆTNING AF TELEFONEN

Mange af TV 2s mobile tjenester kræver, at telefonen er opsat til mobilt internet og/eller MMS/billedbeskeder.
I nogle tilfælde er din telefon allerede opsat, når du modtager den. I andre tilfælde skal du selv sætte den op.
Du kan opsætte din telefon direkte fra din mobiloperatørs hjemmeside:


HVEM KAN ANVENDE TV 2s MOBILE TJENESTER

Næsten alle med en mobiltelefon kan anvende TV 2s mobile tjenester.
Dog kan man vores tjenester ikke anvendes hvis:
  • Du har mobil-abonnement hos mobilselskabet 3.
  • Du har spærret for indholdstakserede tjenester.
  • Du ikke har penge nok på dit taletidskort.
  • Du i visse tilfælde har hemmeligt nummer.

HVAD KOSTER DET?

Prisen på TV 2s mobile tjenester varierer efter hvilken tjeneste det drejer sig om. I forbindelse med tilmeldingen til en tjeneste eller ved køb af et mobilt produkt, er det altid oplyst hvad det koster.
Betaling af TV 2s mobile tjenester kan deles op i:
  • Gratis: f.eks. tv-påmindelser eller spørgsmål til Station 2.
  • Engangs-beløb: ringetoner, logoer, mobilspil
  • Abonnement: Betaling for en periode til f.eks. 4 på stribe eller TV 2|Mobil.
  • Løbende betaling: Du betaler løbende til f.eks. topnyheder.

HVORDAN BETALER MAN?

Langt størsteparten af vores mobile tjenester faktureres direkte via din mobilregning. Enten trækkes pengene fra dit taletidskort eller også trækkes pengene via din almindelige mobilregning. I visse tilfælde kan du betale for vores mobile tjenester med enten Dankort eller Valus.

KONTAKT

Alle TV 2s mobile tjenester udbydes af TV 2/Danmark A/S, Rugaardsvej 25, 5100 Odense C.
Har du spørgsmål eller kommentarer til vores mobile tjenester kan du sende en mail til sms@tv2.dk. Husk at anføre mobiltype, abonnementsform samt dit mobilnummer i din forespørgsel.

Se også